Zoho Szakértőink és tanácsadóink elemzést végeznek az Ön webhelyén a következő helyeken Zoho Magyarország
Szakosodtunk a következőkre Zoho telepítés, testreszabások és optimalizálások. A világjárvány során mindannyian láttuk, hogy a vállalkozások számára mennyire fontos, hogy képesek legyenek az ügyfélkapcsolatok skálázására. Az adatok központosítása ott, ahol szükséges, és lehetővé teszi, hogy az értékesítési és ügyfélszolgálat minden olyan információval rendelkezzen, amelyre az ügyfelek vagy leendő ügyfelek segítéséhez szükségük van. Cégünk segíthet Önnek a Zoho megvalósításban. Szakértőink gyorsan mozgósíthatók. Megvizsgáljuk a meglévő ügyfélkapcsolati infrastruktúráját, és megkeressük a lehetőségeket az ügyfélmegtartás, az értékesítés és az ügyféltámogatás javítására.
Egy olyan erős CRM-nek, mint a Zoho, segítenie kell abban, hogy konszolidálja ügyfelei összes interakciós előzményét, egy helyen. Ez segít növelni az ügyfélmegtartást, és az ügyfélélményt a márkájával kapcsolatban.
Egy virágzó vállalkozásnak virágzó alkalmazottakra van szüksége. Számunkra a TechPeer-nél fontos a munkavállalóink egészsége és jóléte; a munkavállalóink nem csak a szervezetünk növekedéséhez járulnak hozzá, hanem ugyanakkor készségeiket, tudásukat és tehetségüket a személyes kiteljesedés elérésére használják.
Ha a vállalkozásának legoptimálisabb eszközbeállítással rendelkezik, az segít az automatizálásban és a termelékenység növelésében. Vegye fel velünk a kapcsolatot.