- crm

Milyen FreshDesk szolgáltatásokat tartalmaz a TechPeer?

Szakosodtunk a következőkre FreshDesk telepítés, testreszabások és optimalizálások. A világjárvány során mindannyian láttuk, hogy a vállalkozások számára mennyire fontos, hogy képesek legyenek az ügyfélkapcsolatok skálázására. Az adatok központosítása ott, ahol szükséges, és lehetővé teszi, hogy az értékesítési és ügyfélszolgálat minden olyan információval rendelkezzen, amelyre az ügyfelek vagy leendő ügyfelek segítéséhez szükségük van. Cégünk segíthet Önnek a FreshDesk megvalósításban. Szakértőink gyorsan mozgósíthatók. Megvizsgáljuk a meglévő ügyfélkapcsolati infrastruktúráját, és megkeressük a lehetőségeket az ügyfélmegtartás, az értékesítés és az ügyféltámogatás javítására.

Összevont előzmények

Egy olyan erős CRM-nek, mint a FreshDesk, segítenie kell abban, hogy konszolidálja ügyfelei összes interakciós előzményét, egy helyen. Ez segít növelni az ügyfélmegtartást, és az ügyfélélményt a márkájával kapcsolatban.

Összevont előzmények
staffing2_title

Embereink számítanak

Egy virágzó vállalkozásnak virágzó alkalmazottakra van szüksége. Számunkra a TechPeer-nél fontos a munkavállalóink egészsége és jóléte; a munkavállalóink nem csak a szervezetünk növekedéséhez járulnak hozzá, hanem ugyanakkor készségeiket, tudásukat és tehetségüket a személyes kiteljesedés elérésére használják.

Segítségre van szüksége a FreshDesk beállításokkalkapcsolatban?

Ha a vállalkozásának legoptimálisabb eszközbeállítással rendelkezik, az segít az automatizálásban és a termelékenység növelésében. Vegye fel velünk a kapcsolatot.